6 Nisan 2017 Perşembe

Conte d’automne (1998)


Criticker sürekli Eric Rohmer’in yönettiği filmleri karşıma çıkarıyordu. Ben de Türkçe altyazı bulamadığım için izlemiyordum. Bunun Türkçe altyazısını bulunca izleyeyim dedim.

Esasen, romantik mevsim dörtlemesinin son filmi bu, ama ben ilk üçünü izlemedim. Film 45 yaşındaki şarap üreticisi Magali’nin yalnızlığını gidermek için ona eş bulmaya çalışan oğlunun sevgilisi Rosine ile çocukluk arkadaşı Isabelle’in birbirinden bağımsız ve habersiz çabalarını anlatıyor.

Toplumsal mühendisliğin dibine vurmuş Rosine’in taktikleriyle, internet sonrası çağda çok daha iyi anlaşılabilecek Isabelle’in taktikleri içinde, Magali enteresan bir duruş sergiliyor. Magali’nin karakteri için izlenebilir, yoksa çok cazip bir film değil bence.


Derecelendirme: 7/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder