6 Nisan 2017 Perşembe

The Light Between Oceans (2016)


Yer yer Adem ile Havva’nın hikayesini bana anımsatan (kimsenin yaşamadığı bir adada fener bekçiliği yapan Tom ile Isabelle, Lucy’nin yere çizdiği yılan, ilk ve tek günah vs.) filmin ilk bir saatini izlediğimde, “amaan” demiştim kendi kendime, “gerçekleri deniz fenerinin ışığı mutlaka aydınlatır, hem baksana adam zaten karıncalanıp duruyor.” Sonrasında bir yarım saat de tam tahmin ettiğim gibi kızcağızın mutsuzluğunu izleyip durdum. Sonuna kadar da böyle Kemalettin Tuğcu’ya bağlar gider diye düşünmüştüm, ama son yarım saatinde Hannah-Tom-Isabelle üçgenindeki insani ilişkileri filmin çok güzel verdiğini söyleyebilirim. Birbirlerini anlayan, birbirlerine karşı ard niyetli olmayan, rasyonel ve duygusal insanların açık ilişkilerini hep sevmişimdir zaten.

Kısaca eğer izleyecekseniz, son yarım saati izlemeden vazgeçmeyin derim ben.

Derecelendirme: 8/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder